-
კატეგორია
-
ბაზალეთი
-
უბანი
-
კატეგორია
-
ბაზალეთი
-
უბანი
თბილისი, საბურთალო, გაზაფხულის 10 ა
სამუშაო საათები
ორშაბათი
: 09:00 AM
- 09:00 AM
სამშაბათი
: 09:00 AM
- 09:00 AM
ოთხშაბათი
: 09:00 AM
- 09:00 AM
ხუთშაბათი
: 09:00 AM
- 09:00 AM
პარასკევი
: 09:00 AM
- 09:00 AM
შაბათი
: 09:00 AM
- 09:00 AM
კვირა : 09:00 AM - 09:00 AM
ინფორმაცია შეთავაზების შესახებ
გადაიხადეთ სრული ღირებულება საიტზე და მიიღეთ 21%-იანი დანაზოგი `ერუდიო / Erudio Educational Hub`-სგან
პრომო კოდის შეძენის შემთხვევაში ადგილზე გადაიხდით 670 ლარს 850 ლარის ნაცვლად
შეთავაზებაში შედის: CRM პროგრამის კურსი ორენოვანი სერთიფიკატით
აღწერილობა:
CRM არის მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის სტრატეგია და ტექნოლოგია, რომლის გამოყენებითაც ბიზნესი გებულობს მომხმარებელის საჭიროებებს. CRM-ის ძირითადი ფუნქციაა გააანალიზოს მომხმარებლის ქცევის ისტორია ბიზნესისა და მომხმარებლების ურთიერთდამოკიდებულების გაუმჯობესების მიზნით. CRM-ი სჭირდება ყველა ზომის ბიზნესს, საერთაშორისო კორპორაციიდან, დამწყები ბიზნესის ჩათვლით. CRM-ის საშუალებით ბიზნესს შეუძლია შეაგროვოს თავისი მომხმარებლის შესახებ ინფორმაცია სხვადასხვა სფეროდან, იცოდეს მათი მოთხოვნები, სურვილები და საჭიროებები. დაგეგმოს მომხმარებელთან სწორი კომუნიკაცია, დაეხმაროს გადაწყვეტილების მიღებაში და აქციოს ის ლოიალურ მომხმარებლად. შედეგად - იზრდება გაყიდვები და ბიზნესი ხდება მეტად წარმატებული.კურსს გაუძღვება - დავით ნოზაძე, რომელსაც მრავალწლიანი საერთაშორისო გამოცდილება აქვს მარკეტინგისა და CRM-ის სფეროში. დავითი ამჟამად ონალინ გემბლინგი - ლიდერ ბეთის CRM დეპარტამენტის ხელმძღვანელია.
ვისთვის არის რეკომენდირებული კურსის გავლა:
- კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურთ პირველი ნაბიჯები გადადგან CRM-ში, გაიგონ მეტი სფეროს შესახებ და გაეცნონ ტრენდებსა და ტექნოლოგიებს
- ვისაც სურს დაიწყოს კარიერა CRM-ში, დაეუფლოს ერთერთ ყველაზე მოთხოვნად პროფესიას და დასაქმდეს წარმატებით
- მარკეტინგის მენეჯერებს
- საკითხით დაინტერესებულ ნებისმიერ პირს
კურსის გავლის შემდეგ თქვენ შეძლებთ:
- მომხმარებლის მონაცემების სწორად შეგროვებას და დამუშავებას
- რა არის CRM და როგორ უნდა დაიწყოს მისი დანერგვა 0-დან
- რომელი პლატფორმები არის აქტუალური ბაზარზე და როგორ შევარჩიოთ ჩვენზე მორგებული პლატფორმა
- CRM სტრატეგიები და მათი გამოყენება
- დანერგოს მომხმარებლის დაჯგუფების შეფასების სისტემები
- იცნობდეს საკუთარ მომხმარებელს
- დააკავშირებს ყიდვის გამოცდილებას სიამოვნებასთან
- დააკავშირებს მომხმარებელს და პროდუქტებს
კურსი პრაქტიკული ხასიათისაა და სწავლების პროცესში მონაწილეებს ექნებათ ფინალური დავალება, რომელიც კურსის დასრულებისას პროექტის სახით უნდა წარადგინონ.
დღე 1
CRM საიდან დავიწყოთ
ქეისი - პირველ დღეს მსმენელი მიიღებს ინდივიდუალურ დავალებას რომელსაც კურსის პროცესში ნაბიჯ-ნაბიჯ შეასრულებს და ბოლო დღეს წარადგენს შესრულებულ დავალებას.
დღე 2
მონაცემების შემოწმება, დადასტურება და გაფილტვრა
დღე 3
მონაცემები, სამიზნე ჯგუფები, მარკეტინგული ღრუბელი (Marketing cloud)
დღე 4
CRM პროგრამის შერჩევა და იმპლემენტაციის პროცესი
დღე 5
სტრატეგიული მიდგომა
დღე 6
CRM მოდელები და მათი მორგება
დღე 7
ლოიალობის პროგრამა
დღე 8
გემიფიკაცია
დღე 9
მომხმარებელთა სეგმენტაციის პროცესი და მეთოდები
დღე 10
KYC - იცნობდე შენს მომხმარებელს
დღე 11
მომხმარებლის და პროდუქტის დაკავშირება
იცოდე როდის გაჩერდე
დღე 12
ქეისის დასასრული
საორგანიზაციო დეტალები:
- ტრენინგის ხანგრძლივობა: 12 შეხვედრა/25 საათი
- კურსი წარმატებულად გავლილად ჩაითვლება თუ მსმენელი შეძლებს ფინალური დავალების ჩაბარებას
- ტრენინგის ჩატარების ადგილი: zoom
- ტრენინგის ბოლოს გაიცემა ორენოვანი სერთიფიკატი
მომსახურების მისაღებად აუცილებელია წინასწარ ჩაწერა!
1 პრომო კოდით დანაზოგს იღებთ ერთჯერადად!
დანაზოგის მისაღებად საჭიროა პრომო კოდის შეძენა და ადგილზე წარდგენა!
CRM პროგრამის ონლაინ კურსი ორენოვანი სერთიფიკატით
ღირებულება
670.00 ₾
850.00 ₾
დანაზოგი
180 ₾
დანაზოგის %
21%
დასრულებულია
აქციის პირობები
- მომსახურების მიღება შესაძლებელია შეძენისთანავე 30.10.2021-ის ჩათვლით.
- დანაზოგის მისაღებად საჭიროა წარადგინოთ პრომო კოდი.
- პრომო კოდის რაოდენობა ერთ მომხმარებელზე არ არის შეზღუდული.
- 1 პრომო კოდით დანაზოგს იღებთ ერთჯერადად!