-
კატეგორია
-
თბილისი
-
დიღომი
-
კატეგორია
-
თბილისი
-
დიღომი
თბილისი, ჭავჭავაძის გამზირი №37
სამუშაო საათები
ორშაბათი
: 10:00 AM
- 08:00 PM
სამშაბათი
: 10:00 AM
- 08:00 PM
ოთხშაბათი
: 10:00 AM
- 08:00 PM
ხუთშაბათი
: 10:00 AM
- 08:00 PM
პარასკევი : 10:00 AM - 08:00 PM
ინფორმაცია შეთავაზების შესახებ
გადაიხადეთ სრული ღირებულება ან შეიძინეთ პრომო კოდი 55 ლარად და მიიღეთ 30% დანაზოგი 'ციფრული ინსტიტუტი / Digital Institute'-სგან
პრომო კოდის შეძენის შემთხვევაში ადგილზე გადაიხდით 935 ლარს 1340 ლარის ნაცვლად
შეთავაზებაში შედის: სოციალური მედიის 2 თვიანი კურსი
- 16 ლექცია | 32 საათი | 2 თვე
- 10 ივნისი სამშაბათი-ხუთშაბათი 21:00-23:00
- ჯგუფში მონაწილეთა მაქსიმალური რაოდენობა - 30/40
- შეხვედრები შესაძლებელია: ოფლაინ აუდიტორიაში(Axis Towers-ის ბიზნეს ცენტრში), ონლაინ (Zoom-ით) ან ჰიბრიდულ რეჟიმში
- დიჯითალ ინსტიტუტის ყველა კურსდამთავრებულს გადაეცემა ორენოვანი სერთიფიკატი
კურსის მიმოხილვა:
Social Media Management-ის 2 თვიანი კურსის ფარგლებში გავეცნობით ყველა იმ საკითხს, რაც სოციალური მედია მეჯემენტის სწორად ფორმირებისთვის არის აუცილებელი. კერძოდ, ეფექტური სტრატეგიების დასახვას, კონტენტის გეგმის გაწერას სხვადასხვა პლატფორმის ჭრილში, ციფრულ არხებში კამპანიების წარმოებასა და რეპორტინგს. იმისათვის, რომ კურსის დასრულების შემდეგ თითოეულ პლატფორმას სტუდენტი კარგად იცნობდეს, მათ ალგორითმსა და სპეციფიკას განვიხილავთ ცალ-ცალკე, ისევე როგორც Ads Manager-ში შემავალ ყველა Objective-ს.
სასწავლო კურსის მიზანია კურსდამთავრებულებს შეუქმნას საფუძვლიანი ცოდნა სოციალური მედია მენეჯმენტის ფარგლებში, რათა შემდგომ შეძლონ სხვადასხვა სფეროს წარმომადგენელი კომპანიებისთვის სტრატეგიისა და კონტენტის გეგმის მორგება, მისი აღსრულება და წარმატებული კამპანიების წარმოება ციფრულ არხებში,რომლებსაც თავადვე გაზომავს სწორი რეპორტინგის საშუალებით.
კურსი ორიენტირებულია,როგორც საქართველოს ბაზარზე არსებულ მოთხოვნებზე,ასევე საერთაშორისო პრაქტიკებზე და საშუალებას აძლევს სტუდენტებს გახდნენ ყველასთვის სასურველი თანამშრომელი აღნიშნულ პოზიციაზე. განვიხილავთ თუ რა შესაძლებლობებს გვაძლევს თითოეული პლატფორმა, რატომ გვივარდება კონკურეტული რეკლამა თუ პოსტი და როგორ არის მოწყობილი პლატფორმების ალგორითმი. ასევე, ვისწავლით სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრასა და მათზე მორგებული კონტენტ გეგმის შედგენას. Buyer Persona-ს შექმნასა და მის მაგალითზე განხილული მომხმარებლის ქცევასა და ინტერაქციას კონტენტთან. გავიგებთ, როგორ შევქმნათ TOV (Tone of voice) ნებისმიერი ტიპის კომპანიისთვის,როგორ ვწეროთ მარტივად და სწრაფად და შევაფასოთ ნებისმიერი კომპანიის საკომუნიკაციო ენა. სტრატეგიის დოკუმენტის შექმნა: კონკურენტების ანალიზი, საკომუნიკაციო ენა, კონტენტ ლაინების მოფიქრება და შედგენა, პრეზენტაციის აწყობა დამკვეთისთვის და ეფექტურად წარდგენის ტექნიკები. კონტენტის გადაღების იდეების მოძიება, დაგეგმვა და აღსრულება.
კურსის წარმატებით დასრულების შემდეგ თამამად შეძლებ დაიწყო კარიერა სარეკლამო ინდუსტრიაში ან ნებისმიერი ტიპის კომპანიაში და პარალელურად შეძლებ იმუშაო ფრილანს პროექტებზე.
კურსის მიზანია შეგიქმნას საფუძვლიანი ცოდნა სოციალური მედია სტრატეგისა და კამპანიების დასაგეგმად, რომლებსაც ნებისმიერ ბრენდსა და პლატფორმას მოარგებ. შენ თამამად შეძლებ მოიფიქრო, დაგეგმო, აღასრულო და შემდეგ შეკრა რეპორტი ნებისმიერი ტიპის კომპანიისთვის. კურსის ფარგლებში გაეცნობი ყველა იმ საკითხს, რაც ამ სივრცის ეფექტურად ათვისებაში დაგეხმარება. აუდიტორიის სწორად განსაზღვრა, პლატფორმების სპეციფიკა, კონტენტის შექმნა, ქოფის დაწერა, სარეკლამო კამპანიის დაგეგმვა, გეგმის გაწერა, სტრატეგიის შეკვრა, რეპორტინგი.
კურსი ორიენტირებულია, როგორც საქართველოს ბაზარზე არსებულ მოთხოვნებზე, ასევე საერთაშორისო პრაქტიკებზე და საშუალებას მოგცემს დასაქმდე, როგორც სარეკლამო კომპანიებში, ისე იმუშაო ფრილანს პროექტებზე.
ვისთვისაა კურსი განკუთვნილი?
კურსი შექმნილია დამწყებთათვის, ვისაც სურთ ისწავლონ სოციალური მედია მენეჯმენტი და ყველა ის დეტალი, რაც ყოველდღიურად მუშაობისას მნიშვნელოვანია ამ სფეროში.
ასევე იმ ადამიანებისთვის, ვინც უკვე დასაქმებულია ამ მიმართულებით და სურთ ცოდნის გაღრმავება და მეტი ინფორმაციის მიღება.
კურსდამთავრებული მიიღებს სიღრმისეულ ცოდნას და შეძლებს:
სოციალური მედიის პლატფორმების სპეციფიკის განსაზღვრასა და კონტენტის მორგებას თითოეულზე
სტრატეგიის შემუშავებას, როგორც სოციალური მედიის მიმართულებით, ასევე Advertising მიმართულებით
დიზაინერთან და გუნდის წევრებთან სწორ კომუნიკაციას და მათ დაბრიფვას
კომპანიის სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრასა და მათი ქცევის ანალიზს
ქოფირაითინგს
სოციალური მედია ანგარიშების შექმნას, დაკავშირებასა და მართვას
Ads manager-ის მართვასა და მის რელევანტურად გამოყენებას
სხვადასხვა სტრატეგიებით, შედეგებზე ორიენტირებული კამპანიების შექმნას,Ads Manager-ში რეპორტინგს
სოციალური მედიის მიმდინარე ტრენდებისთვის თვალის დევნებასა და მათ გამოყენებას
ვისაც სურს ისწავლოს კონტენტის გადაღება, რელევანტური ვიზუალების მოძიება, როგორებიცაა: Facebook, Instagram, Linkedin,TikTok
ვისაც სურს მოიძიოს ნებისმიერი ტიპის ინფორმაცია თუ ვიზუალი ქივორდების საშუალებით და გამოიყენოს საუკეთესო დამხმარე პლატფორმები კონტენტის შესაქმნელად
ვისაც სურს ისწავლოს დროის მენეჯმენტი, პრიორიტეტების ეფექტურად დასახვა და კომუნიკაციის უნარები, რომლებსაც სარეკლამო ინდუსტრიაში იყენებენ
გაიგოს ციფრული სააგენტოებისა და ცნობილი ბრენდების მუშაობის პრინციპებსა და სამუშაო მიმდინარეობის შესახებ
დეტალურად შეისწავლოს როგორ იქმნება პროდუქტი: თითოეული ეტაპი 0-დან და სოც მედია მენეჯერის როლი და პასუხისმგებლობები ნებისმიერი დავალების შესრულებისას
მომსახურების მისაღებად აუცილებელია წინასწარ დარეკვა და ჩაწერა!
1 პრომო კოდით დანაზოგს იღებთ ერთჯერადად!
სოციალური მედიის 2 თვიანი კურსი
ღირებულება
935.00 ₾
1340.00 ₾
დანაზოგი
405 ₾
დანაზოგის %
30 %
შეთავაზების არჩევა
სოციალური მედიის 2 თვიანი კურსი
რაოდენობა
დასრულებულია
მოითხოვე ზარი
აქციის პირობები
- სწავლა იწყება 10 ივნისი სამშაბათი-ხუთშაბათი 21:00-23:00
- მომსახურების მისაღებად საჭიროა წარადგინოთ თქვენი პრომო კოდი.
- პრომო კოდის რაოდენობა ერთ მომხმარებელზე არ არის შეზღუდული.
- 1 პრომო კოდით დანაზოგს იღებთ ერთჯერადად!